Klachten afhandeling

Wij nemen bij onze behandelingen altijd de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht. Ondanks onze aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen, U kunt er op rekenen dat wij uw klacht altijd serieus nemen en dat wij alles zullen doen om samen tot een oplossing te komen. Ook helpt uw klacht ons om onze dienstverlening te verbeteren.


Klachten procedure – Wat moet u doen?


Maak u klacht altijd eerst bij ons bekend. Als u een klacht heeft dan willen wij dit graag zo snel mogelijk weten,
misschien is er sprake van een misverstand dat eenvoudig opgelost kan worden. 

Gratis nacontrole/correctie afspraak

Estetica Clinic biedt aan de klanten 2-4 weken na de behandeling, een gratis nacontrole/correctie afspraak. Dit moet ten allen tijden via ons telefoonnummer/ whatsapp gaan: 0684131719

Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling, onze kliniek of behandelaar, moet deze zo spoedig mogelijk, doch binnen vijf werkdagen na de controle behandeling schriftelijk gemeld worden aan ons klachtencoördinator schriftelijk benaderen door een e-mail te sturen naar: esteticaclinicspijkenisse@gmail.com

Zij/hij zal je verhaal doornemen, en binnen 5 werkdagen contact met je opnemen.

We kunnen je klacht alleen in behandeling nemen als je onderstaande gegevens verstrekt in de e-mail:

  • – Naam en achternaam
  • – Reden van de klacht. Het verhaal duidelijk en compleet uitgelegd, met welke behandeling, bij welke behandelaar en datum.
  • – Indien nodig recente foto’s van het behandelde gebied. Voor- en beide zijkanten van het gezicht of lichaam en een close-up.

Estetica Clinic moet de klager binnen vijf werkdagen adequaat antwoord geven. Tevens zal uw klacht ook doorgestuurd worden naar tussen persoon van landelijk onderzoeksbureau. Klachten worden nadien doorgezet naar behandelende verzekering en/of eventueel onze bedrijfsadvocaat of geschillencommissie.

Wij of onze advocatenbureau nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en zullen onze uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid oplossen. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen zes weken in behandeling te nemen en af te ronden.

  • Indien uw klacht pas na vijf werkdagen na uw behandeling schriftelijk of per mail is ingediend wordt de klacht als niet gegrond verklaard.
  • Indien uw klacht telefonisch of via whatsapp of sociale media ingediend wordt de klacht als niet gegrond verklaard.